Varmt men fint

Sitter nu i husvagnen på Hagöns camping i Halmstad. Vafan gör jag här kanske ni undrar? Jo, jag springer O-ringen :) 5-dagar slitsam orientering. Men dessa tre gångna dagar har varit väldigt kul, men jobbiga :P Har gått stabilt i resultatlistan, vilket nog är första gången någonsin under ett O-ringen för mig ;P Får hoppas det håller i sig bara :P
Idag har det vart helt sjuuukt fint väder, stekande sol, och orientering med avslutning i sanden på stranden :) Dock har Maria blivit lite bränd... :P men det bjuder jag på, är ju blekfis annars :P
Saknar min underbara i Borlänge med! Men på lördag åker vi till Dalhalla på lite Hammerfall, det blir nog mäktigt! har aldrig varit där tidigare, så det blir intressant :) Sen blre det nog att spendera resten av kommande vecka i Borlänge :)

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0