Saunadööööden...

Var ett tag sen sist. Sitter nu uppe på experium i saunan på lite extrajobb, det är reda saunadöden, inte en människa sen jag började klockan tio.. Tänkte att då kan jag väl passa på att uppdatera lite då :P
 
Skolan är slut och jag är mestadels fritidsforskare..
Sista veckorna i skolan var faktiskt rätt kul, skaplig stämning i klassen med. Riga-resan var sjukt kul! Men när man gick på båten undrade man vad man hade gett sig in på. Fulla letter aka russiastyle, som stirrade med blodsprängda, alkoholiserade ögon på en. Usch och fy! Jag och många fler som var partysugna började sakta med säkert att tappa lusten och jag ångrade nästan att jag inte hade mjukisbyxorna med mig :P
 
Väl i Riga blev jag positivt överraskad! Fin stad, men liten kändes det som. Maten var OK, folket var som det var, men det var sjukt kul iaf! Trots att vi fick lov att ha våra guidade turer m.m. Vi var på Spa, Zoo, stadsvandring bland annat. Näst sista kvällen råkade vi visst hitta in på en gay-club, det var ju en aningen ny upplevelse må jag säga. Herregud, direkt vi kom in, vi var helt själva, jag och ca 10 tjejer till i klassen. Det första som händer är att polisen/vakten/gaysnubben låser dörren. OK..tänkte vi. Sen ser vi en manlig poledancer runt en stång. Herregud säger jag bara. Men vi hade sjukt kul ändå! haha
 
Sista veckan hade vi spa. Det var skönt att få lite behandlingar :) Jag försökte även mig på att göra några och klarade även av att göra dom. Men efteråt så värkte tumjävlen igen! :( Kan inte nån bara hugga av den?! (Har förövrigt tjatat!! mig till en magnetröntgen tid för skiten. Jävla inkompetenta ortoped som säger att det är en inflammation i tummen, och att jag ska ha tumstödet på hela tiden, vafan kan man ha en inflammation i ETT (?!) år?)
 
Jaja, examen blev det sen. Blev en sista dag i skolan, men champangedrickande och tilltugg. Jag, Elin och Ylva körde på drinkar istället ;) På kvällen var det middag på Strand i Mora som skolan bjöd på :) Blev diplom och certifikatutdelning och en trevlig sista kväll med klassen! Många kände att det var sorgligt att sluta och att klassen skulle splittras. Jag kände inte så, jag kände bara; Fan va skönt att få sluta! Jag saknar konstigt nog inte många alls. Tycker bara det känns skönt att inte behöva gå till Dalagatan 1 igen och inte bo i ett mögelhus. Även om jag fritidsforskar så trivs jag med det :) Jag har fått ett nytt ordspråk för mig själv; det löser sig! Och det gör det ju av någon märklig anledning.  :)
 
Jag sitter nu som sagt i Sälen, i en sauna utan folk. Visst jag trivs här. Men lite dött är det. Och jag känner egentligen för att göra någonting helt annat. Typ jobba på posten, på ett lager, nånstans där det inte är så himla mycket folk som man måste vara trevlig mot. Inte alla dar man känner för att vara så glad och positiv. Men men "det löser sig" :P
 
I helgen var jag i Huln, med bästaste Lars. Älskling har ju blivit ett år äldre och det skulle firas med goda vänner :) En mycket trevlig kväll blev det :)
 
Daasvicko drar igång idag med, känns lite märkligt att inte vara på plats och se vad som händer. Men det får bli en sväng ner på byn på onsdag, efter jag kommit hem härifrån, vilket säkert lär bli fram emot nio tiden på kvällen. Men hoppas på mycket folk och trevligt sällskap! :) torsdag blire Borlänge en sväng :) och fredag drar vi husvagnen mot Halmstad och O-ringen :) Får se vilken form man är i :P
 
Detta får nog va allt för den här gången. Men förvänta er inget inlägg redan imorrn ;)
 
/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0