Mycket nu!

Va längesen sist nu.
Hänt mycket har det gjort också. Vet inte vart jag ska börja, men kan ju försöka sammanfatta lite grann iaf :P

LIAn på experium tog slut, men det blev visst lite extrajobb, och lite cash i fickan :) Gött det!
Julen var som vanlig, typ. Skrikande ungar, paket, julmat och juldagsfirande på paaatzin :) Var riktigt kul faktiskt! Kul att umgås med de vänner man gillar allra bäst!

Jag och Yrsa kunde ju inte gärna bryta våran gamla tradition. Så det blev självklart en tur till kupolen för mellandagsrea. Med på resan var även Anette :) Blev lite nytt i garderoben, och av någon märklig anledning var jag den om köpt mest! :O

På nyår var det först tävling i Mora, sen spenderades kvällen i Borlänge med Underbaraste. Vi var bjudna till Anna och Martin på middag, gott värre! Kakan och Niklas, Rickard och Maria var också där :) Helt klart en bra början på ett nytt år!

Helgerna knatade på, och tävlingar avklarades. Tävlingar i Ö-vik och Östersund bland annat. I Östersund var det SM-vecka och jag är väl inte helt nöjd med resultatet..Kul att vakna av ett brandlarm kvart i 8 på morgonen när man startade vid två. Tror inte grannen åt bacon morgonen därpå :P Desto trevligare var det att Yrsa också bodde på campingen, underbart kul att träffa dig igen vännen och se hur du bor dessutom! Lars var även han med upp för att beskåda den något udda sport som jag trots allt utövar ;)

Efter SM var jag HELT säker på att jag inte skulle få åka på något EM iaf. Jag menar, två SM-guld förra säsongen var ju inte tillräckligt bra. Men så fick jag ett mejl med rubriken EM på. Jag tänkte direkt; jahapp nu står det att jag inte får åka, men det va ju ingen överraskning. Till min stora förvåning stod det annat. Jag läste om och om igen, till slut gick det in. JAG SKA FÅ ÅKA PÅ EEEM!!!! Lyckan och glädjen jag kände då, går nog inte att beskriva! Studsade upp till Marie och bara hoppade av glädje! Jag skulle få åka EM!? Så jävla underbart, det man kämpat för så länge! Kunde man fått en bättre födelsedagspresent?!

Tiden har gått, och åren likaså. Jag har hunnit med att bli ett år äldre, men slapp ålderskris denna gång ;) haha

Skolan närmar sig slutet, och man ser snart ett ljus i tunneln. Även om jag inte har en aning om vad jag ska göra efter utbildningen. Klassen har till sist kommit fram till att vi ska åka till Riga när vi kommit tillbaka från LIAn, tror det blir bra trots allt. Appropå LIA, lyckades till slut få tag på ett ställe att vara på, hade lite panik ett tag. Hade ju bara den här veckan på mig att hitta ett ställe att vara på. Fick tillslut på Grand Spa & Sport i Falun :) Blir att bo hos Lars i 9 veckor :)
Ska bli skönt att slippa detta mögelhus som jag bor i med. Storgatan 9B, finns snart inte mer! :D haha We got the power, SCoTT:isar ;)

Men först blir det EM i Ukraina! :D Avfärd mot arlanda imorgon. Sen lyfter planet på söndagen! :) Ska bli sjukt kul och spännande. Hoppas på att prestera max nu! Dock kommer man inte kunna nå mig på telefonen, då man blir rånad om man tänkt ringa hem bara. Vem fan tkr det är rimligt att ringa för 22kr/min?! Idioti! Men mess kan man skicka, men inte säkert jag svarar ;)

Nehe, kanske dags att packa väskan och lägga fram passet!
Ska bli grymt skoj det här! :D

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0