Nog lever jag alltid..

Sitter här och tänkte jag skulle skriva lite igen. Spotify rullar på och summer of' 69 spelades nyss. Tänk att det kan finnas så mycket minnen till låtar! Att en låt kan få en att ändra sinnesstämning på en sekund liksom :P Känns som jag borde skriva ur mig en massa skit. Men inte idag, det tar jag kanske sen, kanske här, kanske inte alls.

Har lite smått börjat komma igång med träningen igen. Det går tungt! Kroppen vill och kan vara snabbare, men begränsas just nu av hjärtkapaciteten. Att man kan tappa så mkt på ett par månader. Men jag ska bita i och inte ge upp! :)

Nollorna började i måndags med, hade såkallad "stadsvandring" för dom första kvällen, med avslutande grillning vid "hamnen" :) Det var najs! :) Må säga att vi är mkt bättre än H5 på att umgås med nollorna :P
SPA fortsätter vi med ett tag till, och nu har jag fått tag på LIA-plats de 4sista veckorna iaf :) Det blir Experium till "förvintern" (heter det så? :p) :D Blir nog kanon! :) Lite mer folk än på Bodycenter ;) haha

Sprang första tävlingen på väääldigt vääldigt länge i fredags :) Natt-DM, är helt klart nöjd för att inte tränat med karta eller i skog överhuvudtaget. Löpkapaciteten var kanske inte optimal, men ingen jättetabbe blev det iaf, och jag sprang flåsandes som en visselpipa (som vanligt typ) imål på en andra plats. Antalet deltagare behöver vi inte ta upp här ;)
Idag, söndag, var det Stafett-DM, och guld blev det :) Tungt som satfläsk att springa! Trodde nästan att jag skulle träffa på döden där ute i skogen. Men imål kom jag, och som segrare, inte med mycket, men tillräckligt :) första DM guld, eller medalj överhuvudtaget i stafett för min del. Var nog även första stafetten på ett DM där jag sprungit i ett rent klubblag :p Härligt kämpat till Linda och Johanna med, som såg till att jag hade en tillräckligt stor lucka att kunna hålla undan bak.

Igår, var det Aqua jam, dvs att stollarna hoppar från en ramp ut i vattnet :P Och fest sen på kvällen :) Tack för en trevlig kväll alla inblandade! :) Jag var med ett tag, sen var jag ju tvungen att sova, skulle ju trots allt släpa mig upp till 06,30...Trodde jag skulle sova rätt gott. Men kring kl 3 vaknar jag av dunkande musik och massa folk som väsnas och har sig. Testade med att proppa bomull i öronen, hjälpte inte, testade musik, funkade inte heller. Till sist fick det bli brus från radion, det funkade iaf. Hörde inte dunket, utan bara ett lätt sövande brus x) haha jorå, men jag lever! Vet någon som kommer sova ovaggad ikväll ;)

Var tänkt att det skulle bli hemfärd idag, men mammsen är sjuk, så då blir det nog att stanna kvar här istället. Har nog med sjukdagar för iår!!

P.S Glöm för guds skull inte bort Moraeus med mera ikväll kl. 20.00 på SVT1 ;) Finns minimal chans att jag blir tv-kändis ;) och om inte ikväll, kolla den 18:e och den 25:e, då är jag nog med största sannolikhet med ;P

/Bojsan

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag tittade inte på moraeus med mera, får ta igen det på svt play! Måste ju se om våra trynen visas i någon av avsnitten;) PUSS

2011-09-06 @ 12:19:45
URL: http://minarodaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0