Awesome! :D

Helgen har vart heelt awesome!! :D Fått umgås med massa underbara människor!

I fredags vare ju halloween-party på paatzin men mimikry och tempory på scen. Förfest (typ) hos Ida med god mat, efter mkt möda. Vi satte igång ugnen, men längst ner var det något klet som vi inte sett. Brandvarnaren fungerade iaf x) Så vi fick laga maten i stekpannan istället :P Väl på paaatzin så kom vi fram till att det var nog varken min eller Yrsas musiksmak direkt, då vi båda va lika lost på vem det var som stod på scenen och spelade x)
Det va väl inte något megaröj direkt tyckte jag, och vart dom 450pers. som betalat in sig var, det vet jag inte. Så många tyckte jag inte att det var :S Vi dog ju nästan lite när vi tänkte att vi skulle gå bort till bana 3, och möts av en vägg. Nehe, det var visst bara en bana öppen ikväll, haha gött! Jag kände att musiken inte var särskilt dansvänlig heller så det blev mest att stå och snacka med folk för min del, men det var trevligt det med :)

Lördagen blev lugn. Träning som stod mest på schemat :P

Söndagen-tjejmys med pizza och film. Detta med Ida, Evelina och Yrsa. Filmen blev kronjuvelerna. Vet inte om man ska tycka den var bra eller dålig. En sak är klar; den var förbannat skum! Den får nog betyget 3 av 5 toast :P Men en sjukt trevlig kväll oavsett så :)

Måndag-Fikamys med Yrsa och Natalie. Sen tänkte jag och Yrsa titta på film. Visst filmen rullade, men vi snackade massa istället. Alltfrån rykten till klappträn ;P Sen hittade vi fotbollsgalan på tv. Haha var nog inte riktigt rätt kanal för oss, vi fattade nada, hur fan kan man tycka att fotboll ens är kul!? "Är fotboll en OS-sport?""Vad är det här för match? Är den viktig? Jaha ja det var den tydligen." "Visa upp iPhonen nu så alla ser vilka som sponsrar oss". Känns som vi hade koll på läget. Sen när Zlatan vann för sjätte(?) året irad, då ba: lägg ner!

Idag blir det nog att dra till badhuset, för gym och simning. Bara för att det är fint väder ute.. x) Nerrå inte alls tvärtemot :P

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0