Svensk sommar...

Då var man ute på praktik då, eller LIA (lärande i arbete) som det heter. Blev kvar i Orsa, hamnade på gymmet borta vid campus. Men det duger nog, lite lugnt ibland men då har man ju kunnat vila upp sina stackars handleder lite iaf :) Känns skönt att slippa allt plugg ett tag och är inte så pepp på att börja till hösten igen. Men får väl hitta motivationen under sommaren igen ;)

Saknar team torsten med! Allt skratt och pajätande (läs vaniljsåsätande) ;) Vi måste ses snart tycker jag!

Certifieringsprovet är skrivet nu med. Hoppas på att bli godkänd, men det tror jag nog :) Fick en liten obehaglig känsla i magen bara när dom första frågorna var sånt vi inte ens gått igenom :S men det kunde ju komma några sånna med sa dom ju innan :P Svaret får jag förhoppningsvis snart :)

Orienterigarna har rullat på med.
SM för några helger sen nu. Natten gick riktigt bra :) en liten onödig miss som kostade några placeringar, men jag får helt klart vara nöjd med en 17:e plats :) trots allt pers. i SM-sammanhang i fot-OL. På sprinten kändes benen mer som betong än rörliga, kände påvägen upp längs ringmuren att det här kommer inte vara ett finallopp. Vilket det inte heller blev. B-finalen dagen efter var betydligt jämnare och gick bättre också, benen kändes om möjligt minimalt lättare iaf :P Kul att springa inne i Visby vare iaf :)

Stigtomta helgen därefter som jag sprang för första gången i mitt liv :) gick väl inte allt för bra, förstasträckor e kanske inte helt min grej..än.. ;) J-cup nere i jönköping vare sen på dom där påskdagarna. Fyfaan, vilken jävla terräng det var! (ursäkta svordomarna) Upp och ner hela tiden och pinnar och massa bröt överallt. Skapliga kilometertider det blev eller?!

10-mila efter det! :) Var så sjuuuukt kul att springa. Görfin terräng och bra bana. Bra gick det också, ingen direkt miss vad jag minns :D Hade det där härliga flowet man brukar prata om :) Bestämde mig för att inte stanna kvar på natten och kolla när killarna sprang. Hade nog frusit ihjäl då :S Blev att sitta i en bil hela valborg istället ;P Men det gick det med :P

Förra helgen var också tävlingshelg, j-cup i fjollträsk. Var inte pepp alls på att springa och resultatet blev väl efter det också. Skönt med vila från tävlingar ett tag framöver nu :) Känner att allt tävlande och resande har tagit en del på kroppen. Får se vad som hittas på till helgen. Evenuell utgång på g :P

Dagen till ära-spöregn!! mumma...NOT! Årets första blixtar och dunder fick man se igår kväll också :) Tycker sånt bara e mysigt, så länge det håller sig på lagomt avsånd ;)

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0