Here we go!! ;D

Är numera friskförklarad från den satans körtelfebern :D Guuu så härligt :) Bara börja träna då. Läkaren sa att det var nemas problemas att träna på hårt, var bara det att jag skulle undvika kontaktsporter. Får alltså låta bli att slåss vid kontrollerna i skogen då ;) haha Gjort några korta små pass, och formen...nja den är ju inte den bästa alltså! :P inte så konstigt kanske med tanke på 7 veckors träningsuppehåll :S Har lite att ta igen. Och det gäller att ha lite is i magen så man inte blir skadad eller sjuk med. Jag är pepp och sugen på träning nu ju!! :D

Hade en supermysig och trevlig fredag med bästaste Yrsa, och hennes man. Blev goood mat och filmkväll :D Vet inte hur jag ska överleva utan mina två älsklingar i Malung. Den ena är i Linköping och den andra flyr till Östersund!  :( Vart ska jag ta vägen sen då?!

Ledighet tills igår, onsdag, innebar en resa söderut :) Blev först stopp i borås med lite shopping, sen drog vi vidare ner mot Ullared för ännu mer shopping :D Första gången jag vart där, vad jag minns iaf :P Stort som satan, och ont i benen och i kära quadratus lumborum med :( Blev väl liiite saker inhandlat ;) På hemvägen blev det ikea :P

Idag börajde PT-utbildningen, blev massa teori på förmiddan, sen blev det att nöta gymmet i några timmar. Kommer GARANTERAT ha träningsvärk imorrn :) Men det gillar jag, träningsidiot som man är ;P

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0