Ännu en vecka...

Då var det onsdag då...inget speciellt med det direkt..
Förra veckan va väl inte alltför händelserik. Var ju fortfarande lite krasslig och är det fortfarande. Vette tusan vad det är för segt skit jag fått...men jag tränar och tävlar lite ändå, orkar inte bara sitta still heller :P
I tisdags var det guidad busstur runt HELA siljan. Blev lite segt mot slutet efter sisådär 9 timmar i buss och se grejjer man redan sett...visst en del va nytt, men inte mkt :P
Onsdagen bestod av lekar, ja du hörde rätt! Hela klassen hade kommit på olika aktiviteter i grupper, som vi sedan skulle göra, va väl rätt kul i början..men sen blev det lite segt :P
Torsda å freda hände inte så mkt kul. Drog hem på fredan för att sedan åka till Avesta på tävling lörda sönda. Gick faktiskt bra, för att inte ha tränat på ca 1,5 vecka :) förutom en 2 min bom så är jag nöjd! En 22:a plats bidde det ;) Mkt trevlig kväll blev det också! :)
Söndagen = heeelt slutkörd i kroppen, orkade ingenting från start till mål. Glad att jag inte kom sist iaf :P
Måndagen, vilodag/sjukdag..kroppen kändes inte på topp...igår blev det bara en promenad längs vattnet, men det va sjukt fint där nere med skinande sol, klarblå himmel och alldeles lungt vatten :)
Idag kom grundaren av Glada Hudik teatern och höll en GRYMT bra föreläsning! :) Så borde alla föreläsningar va tkr jag, då kanske man tar sig igenom även dom tråkigaste kurser...syftar inte alls på turismvetenskapsskiten som vi har nu... :P Och så fort jag ser den där jädrans boken så får man ju ångest! Tog mig ett pass på rullisarna med! Men satan i gatan va tungt det gick i början, men sen släppte det lite iaf. Men har nog lite kvar innan jag tagit igen 2 veckor utan träning :p

Nej nu blir det visst lite tv och idol ;)

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0