Sportlovet bara försvann ju!

Jaha, då var lovet snart slut då :( Och vad har man gjort?
Det är inte mkt det.. :P har mest tagit det lungt, tränat lätt för att få röra på mig lite :) En del tv-tittande har det väl också blivit ;P
Hade även en liten myskväll med Marina, med kladdkaka, grädde och film ;) Måste göras om tkr jag (:
Måste även få påpeka det underbara vädret som varit  ju, skinande sol och riktigt härligt skidväder :D
Nu längtar jag faktiskt lite till våren, och orienteringen, blir så himla sugen på att dra ut i skogen me karta och bara spika alla kontroller, när man ser snön tina och vägarna bli torra ;) Mumma!

Blir ju inget JSM för min del heller och inte heller skid-O i Ånn :( Lite för dåliga järn- och blodvärden :( Hoppas verkligen att det blir bättre snart, men det kunde ju ta allt från nåra veckor till några månader.. så återstår väl att se...

Nä, nu ska ja nog slinka in i duschen, efter mitt entimmespass ;)

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0