Solen skiner, glada miner :D

Då va man i mora återigen, efter en härlig helg hemma :)
Veckan tillringades dock i Mora och inte i Hudiksvall resp. Ånn :( Men det va rätt skönt det också ;)
Få ta igen sig, bara träna i finfina spår med solen i ansiktet, bara njuta ;D
Tycker verkligen det känns som vår nu, och jag vill bara ha barmark nu, jag vill orientera!!! ;) för en gångs skull ^^,
Var på "tävling" hemma också, inte så hårt motstånd direkt så lyckades ta hem en seger x) Fick en chokladask också...MUMS!!! :) Tror jag hittat ett nytt och otroligt fint ställe att åka skidor på skare på också :D Ser fram emot det! :)
Dessvärre är helgen slut och jag har oerhört ont i ryggen sen igår + att man måste dra sig till skolan imorrn...*maria gillar inte detta*!
Med dessa positiva ord avrundar jag här x)

/Bojsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0