ständiga tvåan?!

Ja, SM tävling blev det tillslut idag efter att starten hade blivit uppskjuten 1 timme. Det var ju skapligt kallt kring -18 och hade väl i stort sett ingen känsel alls i fingrarna på första varvet, men på andra började jag få upp värmen men började istället frysa om fötterna..Ledde vid varvning, men eftersom jag hade missat på det varvet var jag misstänksam på o det skulle räcka, vilket det såklart inte gjorde. Eftersom jag hade långa gafflingen på andra varvet. Så det blev en andra plats.. för..hmm..n:te gången i ordningen..Börjar bli lite less på att det aldrig går hela vägen..Men det kommer väl fler SM ;)
Har iallafall börjat tina upp nu :) och blir väl skidor på tv snart :)
Får väl se om det blir tävling imorrn eller inte :S

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0