På lite bättre humör iaf ;)

Ja, besvikelsen har lagt sig lite nu iaf. Men, nej den är inte borta helt..och det går i perioder :( Men när jag tänker på helgen, kan ja inte låta bli att bli glad! För då kommer mina två underbara av underbaraste vänner, Yrsa och Marina hit! Och då ska vi ha kul!!! :D:D Lääängtar, va ju ett tag sen vi sågs! <3

Körde även backintervaller idag, långa backintervaller! klockan stannade kring 16 min/intervall ;) och det bästa va att kroppen ville orka :D kände mig pigg på något konstigt sätt, och knappt någon mjölksyra alls i benen :) trots att det var uppför nästan hela vägen ;P kan man vara påväg mot bättre form igen måntro? :) hoppas innerligt på det iaf ;P Får se hur det blir med tävling till helgen. Om jag har lust eller om jag bara väljer att träna. /Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0