!?

   I helgen vare ju tävling i Åsarna...gick både sådär och dåligt x)
Igår e jag väl ändå skapligt nöjd, kunde kanske tagit i lite mer, men kom iallafall imål utan att behöva låta som en visselpipa uppför backarna :)
   Dagens resultat vet jag inte ens..någonstans på det andra papperet är allt jag vet. Hade ingen ork alls i början av loppet och inte heller något vidare fäste, men på slutet fick jag lite nytt liv iaf. Men ett bra lopp, näe inte direkt... "/ Men jag slapp visselpipan :)
   När man väl kom till Mora, så va det väl ett kylskåp som väntade med 15-16 grader varmt. Självklart är det lägenheten jag snackar om..så pappsen ringde mora strand och dom lyckades fixa hit ett element :) så nu börjar det bli varmt här..dock inte över 20 grader än, men inte långt ifrån ;P

Träning imorrn, SK byspår, känns härligt om det ska va -25..så hoppas på varmare :P annars bir det nog alternativt skulle jag tro ^^

Har också insett att det bara är EN termin kvar till STUDENTEN :D:D:D läääängta!

/Bojsan


Kommentarer
Postat av: Tilda

Mindre än fem månader! Wiiiiiiiiiiiiiie:D

2010-01-11 @ 10:23:14
URL: http://minarodaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0