Tungt!

"When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?"


Kul att jag misslyckades...igen...Tanken och målet, att få åka JVM, gick rätt så rejält i kras. Vet inte vad jag ska hitta på de närmaste veckorna för att "glömma" och komma på andra tankar. Vore skönt att bara åka någonstans, ta en sista minuten eller nått, så man kommer bort en stund. Som det känns nu, så har jag tappat lite av suget i den idrott jag gillar allra mest. Känns tungt, men man får väl deppa ihop och försöka att komma igen.

/Bojsan


Kommentarer
Postat av: yrsa

jag & marina kommer ju till helgen, & då lovar jag dig att vi ska få dig på andra tankar :) <3

2010-01-24 @ 20:05:29
Postat av: Maria

Ja, det hoppas jag :) ni betyder <3

2010-01-24 @ 22:09:10
Postat av: Matilda

Yayyayayayaya HELGEN BOJSAN:D

2010-01-25 @ 11:16:16
URL: http://minarodaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0