typ snöstorm!

SM idag igen, gick hur bra som helst orienteringsmässigt, (ingen bom vad jag kommer ihåg), men efter att ha startat först och agerat spårmaskin i pricip hela banan, så fanns inte orken kvar helt enkelt!
Var helt jävla slut i kroppen! Jag skulle inte kalla det för rättvisa förhållanden överhuvudtaget, men eftersom "man inte kan styrka över vädret" så verkar jag vara den ända med den åsikten, så då är det väl inte så mkt att göra åt :(
Kallt och blåsigt har nog ingen missat att det bjudits på idag, och skottat en del snö har man fått göra också :P
Men nu väntar OS på tv:n och dom får se till att åka fort, så jag får sova ;) Imorrn ere Skinnarloppet och det blir väl att åka motion bara, 21km, och sen får man väl kanske lov att hjälpa till också :P

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0