tävlingshelg nr.2

Åsarna var det som gällde den här helgen då!
Åkte upp på fredagen och åkte runt banorna...
Lördagen-sprint på schemat. Kändes ok i kroppen, tror dock att sprinten var lite för kort :S 800m...hann aldrig riktigt komma igång...så "varvade ner" lite med lite korta ryck och sen lite lugnare igen..30 gick vidare, jag kom 36:a...1,3sekunder från att gå vidare...lite surt men det tar jag nästa gång ;)

Söndagen bestod av 5km skejt! Kändes riktigt bra i kroppen faktiskt :D hela banan desutom, och andingen ville faktiskt hänga med rätt bra :D problemet var bara att jag drog en vurpa i första kurvan och hamnade utanför spåret...så var den dagen förstörd..tappade ca. 25 sekunder i den "lilla" vurpan med tanke på att hon som startade bakom kom ikapp... :( men med ett lite lagom adrenalinpåslag så slutade jag 31:a..men det hade troligtvis blivit något bättre utan vurpa...men men sånt som händer, gäller ju att hålla sig på benen...märkte idag att jag har fått lite ont i höger arm, samma som nästan hoppade ur led i våras, och höger knä och fotled..men det går nog antagligen över om nån dag :)

Ser fram emot torsdag, då får jag äntligen jullov :D Fan vad härligt!

Till helgen blir det skid-O premiär :D ska bli kul, men får nog se till att träna med lite karta i veckan..

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0