Gott nytt år! :D

Då har det varit tävlingspremiär i skid-O, julafton och nu nyår! :)
Tävlingspremiären gick sådär..med tanke på att det var första passet med karta på snö, så får jag väl vara hyffsat nöjd ändå..men det var inte bra lopp! :/ för mkt missar och inget vidare bra flyt i orienteringen...men får hoppas på bättre resultat i boden om två veckor :)

Julafton var väl som vanligt! :P Trevlig med massa paket! :) fick dock inte så många iår, men jag fick ju också ny telefon och nya vinterskor innan ^^,
Juldagen tillbringades med några goda vänner :) först förfest, sen blev det parken :) Mkt folk kan man lugnt säga! :P

Mellandagarna tog jag det mest lugnt, letat pjäxor, utan resultat först, men sen lyckades jag få tag på ett par, så nu slipper jag förhoppningsvis köra med mina ihoptejpade pjäxor ;)

Sista dagen på året har jag hitills tillbringat framför tv med skidåkning ;D Tog vilodag idag :) Till kvällen blir det att åka till kikki för att "ringa" in det nya året :)
Hoppas 2011 blir minst lika bra som detta år! Detta år har nog ändå varit ett av dom bästa :)

Galet - beskriver nog 2010 rätt bra! ;D

Gott nytt år på er alla! :D Detta får bli årets sista inlägg! ;)

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0