Vill ha barmark och sol!

Då va man hemma igen då efter några snöfria dagar nere i Blekinge :) Första j-cup tävlingarna, och tävlingspremiär för min del :) Jag är rätt nöjd, även om inte benen och tempot i löpningen va det bästa, så lyckades jag iaf att inte bomma så mkt som jag annars brukar kunna göra. Får väl ta löpningen sen, när jag känner att orienteringen sitter ;)

Underbart var det iaf att lämna den snö och regnbelägna hålan Malung för att ta sig neråt mot barmarken. Först övernattning hos faster i Motala för att åka vidare till Torhamn, Karlskrona dagen efter :) Det var SOOOL och knappt inte en snöflinga där nere :D Lördagens väder va kanoners, strålande SOL, medan dom där hemma haft regn/snö ;)Men söndagens väder och gårdagens väder var ingen höjdare direkt :( Det regnade ju för tusan ute :( men det var iaf barmark ;) haha
Kan ju tillägga att jag fick besöka Öland för första gången i mitt liv ;) dock bara 45 sek upp till 1 minut, men ändå :P var iaf över och vände igen ;)

Juste, drog ju en jävlans till vurpa på lördan med och typ böjde armen så det knaka och small x) Herr läkare sa att det var pågränsen till att den skulle hoppat ur led, och det tackar jag för att den inte gjorde iaf :) Får väl se vad som händer resten utav veckan, vad jag och mina babes ska hitta på ;)

/Bojsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0