shopping :D

idag gick jag upp tidigt som nångång...klockan sju ;O för att sedan ta bussen till borlänge med brudarna :)
seg bussresa men tillslut var vi framme :)
det var lungt till en början men sen kom folket :( snacka om att man va rätt less på slutet eller ;P
men för en gångs skull handlade jag inte minst iaf och inte sist heller för den delen, utan snarare först x) (skräll!) ;O
blev två linnen, ett par jeans och ett halsband :) får väl vara nöjd ;P

när man väl kom hem till lilla Malung igen så var det ju svinkallt och strömmen gick också :P
men jag gav mej ut i den något myggfria luften (-20grader) och tog mej en liten joggingtur på 30 min ;P folk undrade nog säkert vad det var för en idiot som var ute och sprang vid den tiden xD haha

jaja, nu väntar nog sängen snart. imorrn ska jag äntligen klippa mig :) ska bli gött ^^

men tack för en underbart kul dag Marina, Yrsa, Evelina och Mathilda :) får nog göras om sen ;p

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0