orkar inte!

Sitter med min förbannade historiauppgift som är många timmar från klar..ska ju vara inlämmnad om 2h5min :S kan ju hoppas att det går! Just nu har jag kört fast och orkar absolut inte skriva ett skit..Hade tänkt ha fysikprov imorrn ocså, men har inte pluggat ett jävla skit till det heller, så det lutar åt att det får bli tills efter lovet, vilket jag intalat mig själv om att jag inte skulle! :( Är så sjukt fruktansvärt less på denna skola! allt ska komma samtidigt. ALLT!

Jaja, tävlingen idag är jag väl rätt nöjd med iaf :) synd bara att man åkte en lite omväg till en kontroll för att en hade ramlat och tappade två placeringar på det..men men..sånt som händer.. :(

Nu lär jag väl samla energi till att fortsätta...får se när jag kommer isäng "/ om jag e en levande zombie imorn eller inte...

/Bojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0